niedziela, 22 grudnia 2013

Talenty!

Cześć kochani ! :*


uwielbiam, jeszcze jak ktoś mi to gra na fortepianie :3 po prostu cudo !


Jak to jest z Waszymi talentami? Może ktoś nie odkrył swojego talentu jeszcze? Ma jeszcze czas  : ) Mam 16 lat, nie chodzę na żadne zajęcia dodatkowe, prócz sks z kosza. Ale to nie oznacza, że nie mam talentu. Mówi się, ze jak ktoś chodzi do szkoły muzycznej to od razu ma talent do gry, niekoniecznie, może się tak wydawać takiej osobie, może nawet ukończyć szkołę ale to nie oznacza, że ma talent do gry. Po prostu nabyła umiejętność. Podobnie jest z jazdą na deskorolce, ktoś jeździ ileś lat, robi triki, zdarza się, ze jeździ na zawody. Ale talentu może nie posiadać. To są umiejętności, coś nabyte przez lata pracy. Natomiast talenty dostajemy od razu przy narodzinach od Stwórcy, każdy indywidualnie je poznaje w odpowiednim czasie. W moim przypadku, jest to chyba talent do śpiewu, nigdy nie ćwiczyłam głosu, nie chodziłam do szkół muzycznych po prostu śpiewałam w domu, ale jak się poszło do szkół, na muzyce, zaczęto odkrywać głosy, w tym mój. Pani wzięła mnie do chóru szkolnego, zaczęło się śpiewanie, dużo nigdy nie ćwiczyłam. A i tak śpiewałam na uroczystościach solówki. Teraz odpuściłam śpiewanie, sądząc, że są lepsi i brzydko mi wychodzi. Nie jestem do końca przekonana, czy tak jest.  Aby sie przekonać, czy talent jest powinnam chodzić na jakieś przesłuchania. Wam też tak radzę bo jak się  inaczej sprawdzić, jak nie na castigach itp.  Więc bierzcie swoje talenty i próbujcie, chociażby po to aby dowiedzieć się czy warto walczyć o swój talent. Nie warto myśleć o tym jakie będą konsekwencję i co ludzie pomyślą, bo robimy to dla siebie, aby w końcu dowiedzieć się co robić w życiu i na czym sis skupić. Jeśli nadarzy się okazja, aby się sprawdzić to działaj! Daj z siebie wszystko! Ambicja najważniejsza, ona jest drogą do sukcesu.


Mam nadzieję, że ja też kiedyś się sprawdzę i będę miała odwagę pójść na przesłuchanie. ; )
A pro po mój kolega nagrał cover, właściwie 3 w ostatnim czasie jak możecie, zerknijcie  : )
Także, miłych przygotowań do Świąt ^^

A pro po tematu zespół, w którym na basie gra Wasza blogerka Izka, zdobył w szkolnym konkursie "talent mam" 2 miejsce.  
Olka.

sobota, 21 grudnia 2013

Orzeszki! Czyli ile strat w kuchni? :D

Witajcie!


ostatnio znaleziony utwór, polecam do przesłuchania : )

Co nowego u nas? Mianowicie ostatnio wzięła mnie ochota na gotowanie. Kolega wziął z domu trochę orzeszków, na spróbowanie. Tak mi posmakowało, że dwa dni potem wzięłyśmy się za robotę w kuchni. Są naprawdę pyszne. Jak chcecie przepis, to piszcie w komentarzach. Straty : jedno zbite jajko, kabel w masie i wiele innych. Ale wyszło i muszę się pochwalić że ugniotłam ciasto! :D Dziewczyny zrobiły dobrą masę choć mojego kolegi była lepsza szczerze mówiąc. Mówiłam, że ostatnio naszła mnie ochota na zabawę w kuchni. W ostatnim czasie zrobiłam babeczki kopca kreta( pycha :3 ) i kluski z makiem na wigilię klasową ( własnoręcznie robiona masa makowa :D ). A jak Wasza wigilia klasowa? i jak idą przygotowania do świąt? A może ktoś stwierdził, że w tym roku nie będzie brał udziału w świętach ? Zapraszam do przeglądania zdjęć. : )


ugniatamy ciasto :D


piękny pies 


 najlepsze, było jak specjalnie robiłyśmy na patelni złe orzeszki aby jeść je, bo Anka nie pozwalała jeść dobrych :<


przed i po, po i przed :D



A o to masa ;3



Moje kuchareczki :D


i ta radość z ukończonej 3 godzinnej pracy <3

Dzięki za przeglądanie bloga : ) Komentujcie i obserwujcie będzie nam bardzo miło. 
Olka.

niedziela, 15 grudnia 2013

Takie tam my w przymierzalni :D

 Siema!


Wspaniała Savannah Outen, też kiedyś spróbuję nagrać cover, ale na ten czas wolę słuchać : )


Dziś pokażę Wam zdjęcia z dawnego wypadu do Warszawy. Oczywiście w stolicy nie obyło się bez naszych wygłupów i "robienia wsi". Izka jest w tym mistrzem : D ale wtedy mi się również udzieliło. Pojechałyśmy na zakupy, ja wyjechałam z parą spodni. Natomiast Izka z bluzką, spodniami i może czymś jeszcze. Ale zdjęcia w przymierzalni które sobie robiłyśmy to tak dla śmiechu. Wzięłyśmy mianowicie ubrania, które nam się podobały i zaczęłyśmy się w nie ubierać. Żadne z nich nie zostało kupione z braku środków :<  Będę musiała kiedyś kupić koszulę co jest na zdjęciu, nie wiem gdzie, nie wiem kiedy, nie wiem za co, ale muszę. Zakupy udane, śniadanie zjedzone i wyjeżdżamy, ale wrócimy w lato : D


"Izka no weź usiądź na tył poprzewracanych ławkach, będzie fajne zdjęcie" - Olka
" Spoko :D " - Izka


Takie dobre, takie ;3


Pycha mhmm ;3 Polecam jogurt bananowy TSM :D


Piękna koszulo, wrócę po ciebie ! i cudowny sweterek, którego nie było rozmiaru ;<


Izka, jako dziewczynka Disney'a.


Mała czarna, aczkolwiek nie kupiłabym jej :D Spodnie zawsze górą !


Hmm da się w tym ćwiczyć ? :D


Byłyśmy w fabryce lizaków ;3 pycha i uwiecznienie "hipstera" czyli mnie jako, że byłam w stolicy :D
To na tyle :D jutro albo pojutrze post o ciastkach- orzeszkach. Pychota a ja się dziś nimi zajadam ;3

Olka.
Zapraszam do komentowania i obserwowania ; )

piątek, 13 grudnia 2013

Świątecznie nie znaczy zawsze tak samo!


Nie tylko to, ale też kolędy ! : D

Witajcie! 

a już niedługo "Ho ho ho" : ) Siedząc przy komputerze, stwierdziłam że tyle rzeczy wokół się mnie dzieje, kiedyś o wszystkim pisałam ale nie znajdowałam czasu albo chęci aby do Was napisać. Dziś jest już 13 grudzień, piątek trzynastego, zabobony nie wierzę tak samo jak nie obchodzę halowen, które miało w listopadzie miejsce. Mogłabym się rozpisać ale nie o tym chciałam. Mianowicie, na święta ludzie dzielą się na dwie grupy. Jedna strona jest za świętami, uwielbia światełka, kocha spotkania z rodziną pełne miłości, obdarowanie się prezentami, przystrajanie choinki, czują klimat dzięki tym wszystkim materiałom  np. kalendarz adwentowy. Nie mówię, że to źle. Sama w pokoju mam stroiki, kalendarz, światełka to naprawdę budzi we mnie świąteczny nastrój. Ale czy o to chodzi? Nie koniecznie, najważniejsze aby w czasie adwentu znaleźć swoje miejsce w Kościele i pogodzić się z rodziną, ostatnio miałam przyjemność posłuchać https://www.facebook.com/fullpowerspirit?fref=ts nie tylko muzycznie ale też poznałam świadectwo życia. Bardzo mądrze mówili oraz talent wielki, za co cała sala w mojej szkole biła brawa na stojącą dla nich i dla Jezusa za to, że wstajemy każdego dnia z łóżka. Drugi typ ludzi w święta to zazwyczaj mówią " ee znowu sztuczna miłość będzie między nami, każdy będzie innego udawał". Ale szczerze kto Wam każe ? Powinniśmy być dumni ze swoich rocznych osiągnięć, każdy bowiem jest w czymś dobry. Po co mamy przy wigilii kłamać, że mamy dobre stopnie lub, że wszystko jest dobrze. Rodzina jest po to aby się wspierać, kto ją ma niech się cieszy i dziękuje Panu Bogu za to, że ją ma. Ja wiem, niektóre rodziny są straszne, może to właśnie Twoja rodzina kłóci się zawsze w wigilię i czy nie pora coś z tym zrobić? Na to pytanie każdy sam sobie odpowie ale ja powiem jedno, rodziny się nie wybiera, ale możną ją zmienić. Wtedy święta stają się piękniejsze. Mogłabym wiele nieprzyjemnych sytuacji rodzinnych z wigilii powiedzieć, ale chodzi o to aby to ZMIENIĆ, aby było LEPIEJ. Osoby, które nie lubią świąt zazwyczaj nie robią nic z w tym kierunku, uważając, że to  nie ma sensu. A jest to też wina przygotowań do przyjęcia na nowo Jezusa. Bo zazwyczaj osoby te nie patrzą już na święta jak chrześcijanie tylko na spotkanie z rodzina, ozdoby, choinki itp. błędne myślenie. Każdy wybiera jakąś stronę a przecież mogłoby być tak rodzinnie i miło. Zależy od Ciebie i ode mnie jak będą wyglądać te świętą w środku, nie tylko na zewnątrz.

PAMIĘTAJMY NIE TYLKO O PREZENTACH ALE I PASTERCE!
NIECH TAM PRZY STOLE WIGILIJNYM BĘDZIE PRAWDZIWA MIŁOŚĆ!
DASZ RADĘ TO ZMIENIĆ! ;*

Olka.

Zapraszam do komentowania ;)