czwartek, 30 maja 2013

Zachowywać się jak D Z I E C K O !

Cześć !


Pamiętacie "Króla Lwa" ? Świetna bajka jak wszystkie, które kiedykolwiek oglądałam.
Chyba, nie muszę mówić po co wstawiłam ten teledysk, aby przypomnieć dawne dni i także aby Wam się lepiej czytało moją notatkę. Hakuna Matata ! : D
Wywołam już u kogoś uśmiech? Jeszcze nie, to do dzieła. Może nie jedna osoba, zastanawia się dlaczego taki temat? Już opowiadam, wraz z Izką zajęłyśmy się dzisiaj czymś innym niż zazwyczaj. Mianowicie było to zlepianie z flipsów czekoladowych ludzików, tworzenie napisów i wiele innych. Robił tak ktoś? Jestem pewna, że tak. Drugą czynnością, która zajęła nam sporo czasu było malowanie, pisanie kredami kolorowymi po kostce. Mamy nadzieję, że ktoś to jutro zobaczy, przeczyta. Miło byłoby być docenionym, nawet uśmiech na twarzy wywołać u  kogoś. Pod koniec wstawię, parę zdjęć, jeśli się nadadzą. Jak było
u Was w dzieciństwie, wracanie około 21 do domu, bo mama każe się umyć? Pełno ran, pozdzierane kolana po dworze? Zbieranie tatuaży po gumach, znaczków pocztowych, jedzenie maczugów, picie fruga, branie "na kreskę" słodyczy z pobliskiego sklepu? Czy coś wymieniłam z tego co miało miejsce w Twoim dzieciństwie? Myślę, że tak. Jest tego dużo do wymieniania : ) Dlatego, nie będę zabierała więcej Twojego czasu. Zapewne teraz właśnie przypominasz sobie co robiłeś/aś gdy było się małym. Dzieckiem jest się cały czas, według mnie. Tyle, że zmienia się wygląd. Mam 15 lat i nadal zachowuję się jak dziecko. Porównując mnie do innych, mamy zupełnie różne cechy. Co nie znaczy też, że nie jestem poważna miejscami : )  Po prostu lubię od czasu pośpiewać piosenki z bajek. Np. Pszczółka Maja sobie lata..ooo. :D Czas przejść do zdjęć zrobionych słabym aparatem w telefonie. Ważne, że mam dowód mojej świetnej zabawy. Przy której towarzyszył mi rower jak zawsze.

wzór tlenu (bo raczej wybieram się do liceum na profil biol-chem)



 wzór wody : )
ludzik, hueheuh najbardziej twórcze :D

Zabawa z kredą !

 Niegrzeczna Izka dorysowała to coś obok : <
bez komentarza : D


wielbię : D


dzieło Izy : D

 brakowało czegoś mi przy tamtej dziewczynie 
 bywa ..
 podam odpowiedź, w następnym poście, ale zgadywać :D
 praca Izy
kolejne typu : mleko
tekst mojej siostry  ^.^
cudeńka, przy których nie da się nudzić

yhy koniec : )
Kończę, trzeba jutro wstać na zakupy.
Miłego spędzenia Dnia Dziecka!
Olka.


2 komentarze:

  1. Fajnie jest czasem znów poczuć się jak dziecko :)
    Może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń